tirsdag, juli 24, 2007

Opfølgning af indlægget om Profil Optik Esbjerg

I dag henviste jeg mig til dem i Esbjerg som slet ikke var villige til at hjælpe mig med glassene da jeg havde henvendt mig til en anden Profil Optik i København som var meget venlige og dygtige og villige til at hjælpe.
De i Esbjerg ville ikke indrømme at de h avde begået en fejl og enda ringede til Profil Optik i København og skændte optikeren ud fordi hun havde hjulpet mig.
Hvad er det for noget ?
Profil Optik Er en kæde af optikforretninger og der burde ikke være et problem i at henvende sig til en anden i samme kæde. Det er det for den skyld heller ikke, men kun hvis man har haft noget med Profil Optik i Esbjerg at gøre.
Her i København var de venlige og hjælpsomme og så skal de, fordi de har hjulpet mig, blive skændt ud fordi de blander sig...... Jeg vil bare sige og ar sagt til Profil Optik Esbjerg "Hvis i laver fejl og ikke vil indrømme det og så en anden professionel optiker påviser at der er lavet en fejl, så ret fejlen og ros den optiker som har opdaget det i stedet for at genere hende"....

Jeg skal nu til synsprove hos Profil Optik i København S og få ordentlige og professionel behandling. Tak til Profil Optik på Amagerbrogade i København S.
Jeg har hver gang fået venlig og professionel behandling fra jer.
Vil Klart anbefalle Profil Optik på Amagerbrogade 264, København S

Hvis man er i Esbjerg skal man finde en optiker som hedder Torben som arbejdede hos profil optik i esbjerg , men nu arbejdet et andet sted, kan ikke huske navnet af optik forretningen, men den er også i kongensgade i esbjerg. Han er kanon dygtig og jeg har købt flere par briller og kontaktlinser fra ham og aldrig haft problemer med noget som helst, fået rigtigt hver gang.



Til Sidst.......... Køb ALDRIG briller hos Profil Optik i Esbjerg !!!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

meget interessant, tak