tirsdag, juli 24, 2007

Profil Optik Esbjerg

Jeg synes det er utroligt, at det skal være nødvendigt at spørge andre optikere om hjælp efter køb hos profil optik i esbjerg.

Jeg har købt briller der og første gang var glassene + 1 for stærke og glassene 4,8 mm tykke, da jeg specifikt bad om så tynde gals som muligt.... Jeg henvendte mig og fortalte jeg ikke kunne så uklart og at at det måtte være forkerte glas der var i og fik følgende svar " du må vænne dig til dem"
De havde på ingen måde vejledt mig om hvordan tykkelsen af glasset blev i det stel jeg havde bestilt og jeg regnede selvfølgelig at det ikke ville være et problem da det ikke har været det før. Efter jeg havde fået brillerne ville de ikke lave tyndere glas til mig i det stel og jeg forlangte et nyt som jeg efter lange diskutioner endelig fik og glastykkelsen i det nye stel er næsten 2 mm tyndere.

Efter jeg havde forsøgt at vænne mig til dem i 3 dage hvor jeg havde haft hovedpine og været "søsyg" af brillerne ringede jeg igen og fik svar igen at jeg skulle bruge dem i yderligere 14 dage for at vænne mig til dem.
Det ville jeg ikke finde mig i og henvendte mig til en anden optiker som lavede en synsprøve på mig og målte at glassene var alt for stærke og for at hjælpe mig ringede optikeren til Profiloptik i Esbjerg fik med nød og næppe fik overbevist dem om at de havde målt mine øjne forkert.

Okey, Så tager jeg til esbjerg igen for at fåny synsprøve og får så bestilt nye glas.

Nu har jeg modtaget de nye briller og gud hjælpe du mig om ikke også de er forkerte.
Jeg skal kontake dem igen i morgen og skal nok følge op på hvad de siger denne gang.

Det skal nævnes at jeg har købt 2 yderligere par briller hos dem tidligere og der har absolut intet været galt med dem, men dengang var der en anden optiker som var kanon dygtig, men som desværre ikke arbejder der længere.


Jeg vil anbefalle ALLE at læde være med at købe briller hos profiloptik esbjerg før de har fået ordentlige optikere i forretningen.

2 kommentarer:

Bendix Hansen sagde ...

Nu er din blog post efterhånden fyldt to år og lidt til, men syntes lige jeg ville skrive at der ER sket meget hos Profil Optik i Esbjerg: Nye optikere og ny chef har gjort meget ved det hele, og servicen er altså kommet helt op i toppen nu :D

Anonym sagde ...

behovet for at se:)